شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

هواکش سانتریفیوژ چه کاری انجام می دهند.

دو نوع اصلی از فن ها وجود دارد: هواکش آکسیال و هواکش سانتریفیوژ. بسیاری از هواکش ها و دمنده های دیگر تحت طبقه بندی های مختلفی مانند: دمنده های صنعتی ، فن های تهویه صنعتی ، فنهای اگزوز ، فنهای اگزوز صنعتی ، پنکه های هواساز و هواکش قرار می گیرند و بسیاری از اصطلاحات دیگر برای تعریف هواکش سانتریفیوژ یا هواکش محوری استفاده می شود.

تفاوت هواکش سانتریفیوژ و هواکش آکسیال

هواکش محوری ، هوایی است که در آن هوای استخراج شده مجبور است به موازات شافت حرکت کند که پره ها در آن چرخانده می شوند. هواکش سانتریفیوژ هوا را در زاویه های مناسب به ورودی فن می کشانند و با خم شدن و نیروی گریز از مرکز هوا را به سمت بیرون می چرخانند. پروانه می چرخد ​​، از هوای احتراق برای ورود فن در نزدیکی شافت استفاده می کند و به طور عمود از شافت به سمت باز در قسمت فن حرکت می کند.

خشک کردن با هواکش سانتریفیوژ

در فرآیندهای صنعتی از هواکش سانتریفیوژ اجباری یا القا شده از قبیل ایرفویل ، هوای خمیده به عقب ، شیب عقب یا هواکش های شعاعی برای گردش هوا مورد نیاز برای کنترل دما و رطوبت مواد استفاده می شود. هنگامی که میزان رطوبت از مواد خارج شود ، هوای گرم از طریق سیستم هواکش سانتریفیوژ مجبور به عبور از آن می شود. در صنعت سیمان از هواکش سانتریفیوژ برای خشک کردن کلینکر در سیستم کوره استفاده می شود. به طور مشابه از هواکش سانتریفیوژ در صنعت فرآوری مواد غذایی ، معمولاً هواکش سانتریفیوژ برای خشک کردن و خارج شدن رطوبت از مواد غذایی قبل از ارسال برای بسته بندی مورد نیاز هستند. هواکش سانتریفیوژ برای خشک کردن مواد در واحدهای تولیدی خود ، کاربرد گسترده ای در صنعت چوب و کاغذ دارند. در صنعت کاغذ ، از هواکش سانتریفیوژ برای خشک کردن کاغذ در طول فرایند یا با تخلیه هوا با ایجاد یک افسردگی در زیر خمیر کاغذ یا خمیر کاغذ یا با عبور مواد از طریق اجاق گاز گرم استفاده می شود و این ماده را در معرض درجه حرارت بالا برای خشک شدن قرار می دهد.

گردش مجدد هوا با هواکش سانتریفیوژ

دیگهای بخار و مشعل ها در صنایع مختلف برای تولید گرما و انرژی استفاده می شوند. این فرایند برای حفظ احتراق مناسب سوخت نیاز به جریان هوای پایدار و مداوم دارد. هواکش سانتریفیوژ موجود در دیگهای بخار صنعتی ، هوای تازه را به داخل سیستم می رسانند تا میزان اکسیژن کافی برای احتراق مناسب سوخت را حفظ کنند. به خصوص در صنعت شیشه و فولاد ، از هواکش سانتریفیوژ با فشار معمولاً بالا به عنوان پنکه های چرخشی هوا استفاده می شود تا دمای همگن را در داخل اجاق ها حفظ کند. در دیگهای بخار نیروگاه ، هواکش سانتریفوژ اجباری و القا شده نقش مهمی را در آنجا تأمین می کنند که هوای مورد نیاز برای احتراق سوخت و در حفظ دمای کوره را تأمین می کند.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : هواکش سانتریفیوژ , تفاوت هواکش سانتریفیوژ و هواکش آکسیال, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت: 19:24

هواکش بین کانالی چیست؟

هواکش بین کانالی فن هایی هستند که در مدل ها و اندازه های متنوعی قرار گرفته اند. طیف هواکش بین کانالی برنامه های مسکونی ، تجاری و صنعتی را پوشش می دهد. سه مدل وجود دارد. هواکش بین کانالی مقدار زیادی از هوا را در فشار کم حرکت می کند. هواکش بین کانالی داخل سانتریفیوژ برای نصب با اندازه گیری های طولانی تر از مجرای و در برنامه هایی که ممکن است خم و شاخه هایی داشته باشند مناسب هستند. هواکش بین کانالی مقدار هوای مطلوبی را تحت فشار قرار می دهد. هواکش بین کانالی جریان داخلی مخلوط شده از دو مورد اول هستند که خصوصیات سانتریفیوژ را از 150 میلی متر به بالا و ویژگی های محوری برای زیر این اندازه نشان می دهند. می توان با اقدامات طولانی تر از مجاری با خم و شاخه ها استفاده کرد.

هر محصول اطلاعات دقیقی در مورد اندازه و ظرفیت ، مشخصات ، منحنی های فشار ، ویژگی ها و لوازم جانبی دارد. لطفاً قبل از انتخاب هواکش بین کانالی خود ، این اطلاعات را کسب کرده و در صورت نیاز به کمک بیشتر با یکی از کارشناسان هواکش بین کانالی تماس بگیرید.

تعریف هواکش بین کانالی: یک هواکش بین کانالی معمولی مستقیماً درون حفره سقفی نصب می شود و معمولاً بین طول مجاری نصب می شود. هواکش بین کانالی برای مناطقی که فاقد مجوز یا فضای سقفی برای فن اگزوز سقف هستند ، محبوب هستند. استفاده از هواکش بین کانالی درون حفره در پشت بام اغلب منجر به کاهش نویز هواکش می شود.

هواکش بین کانالی به طور معمول در یک فضای پشت بام قرار دارند و می توان برای بسیاری از برنامه ها از جمله اگزوز ، انتقال حرارت ، تهویه زیر کف و تهویه فضای سقف استفاده کرد. هواکش بین کانالی به مجاری یا لوله کشی وصل می شوند و در عین حال با حفظ سطح عملکرد قوی می توانند مسافت های طولانی را مسیریابی کنند. هواکش بین کانالی در سه نوع موتور ارائه می شوند: Axial ، Mixflow و Centrifugal. بدون اینکه به جزئیات بیش از حد توجه کنیم ، تفاوت اساسی بین هر سه مورد وجود دارد:

موتورهای محوری به منظور جابجایی مقادیر زیادی هوا با فشار بسیار کم طراحی شده اند (به عنوان مثال ، مجرای حداقل ، حداقل خم شدن ، پیچش و غیره).

موتورهای گریز از مرکز مقادیر زیادی هوا را در برابر فشار زیاد حرکت می دهند. این بدان معنی است که فن در طی یک دوره مجرای طولانی ظرفیت خود را بسیار خوب حفظ خواهد کرد.

همانطور که از نام این موتورها پیداست، مخلوط های موتورهای مخلوط جریان مخلوطی از محوری و گریز از مرکز است.

برای راحتی شما ، هر لیست از هواکش بین کانالی دارای منحنی فشار است. ما همچنین تمام اطلاعات مرتبط دیگر از جمله مشخصات و ابعاد را درج می کنیم. اگر به دنبال یک هواکش بین کانالی هستید ، به سایت شرکت مکش و دهش مراجعه کنید.این شرکت محصولات با کیفیت خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : هواکش بین کانالی, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 13:20